پی وی سی

مصرف برق همچنان بالاست

مصرف برق همچنان بالاست
مصرف برق همچنان بالاست

مصرف برق همچنان بالاست

بنا بر گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران میزان مصرف برق کشور همچنان بالاست , در روز گذشته مصرف برق نزدیک به 67 هزار و 606 مگاوات بود و این میزان در مقایسه با سال گذشته 7 هزار مگاوات افزایش داشته است .

بر اساس گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا , فصل تابستان رو به پایان است و انتظار می رود که از شدت گرمای هوا نیز کاسته شده و میزان مصرف برق هم کمتر شود .

اما گزارش ها حاکی از آن است که هنوز در برخی مناطق کشور گرما به حدی می باشد که نیاز به استفاده از وسایل سرمایشی است و در نتیجه در این مناطق مصرف برق نیز همچنان بالاست .

در سال جاری مانند سال گذشته وزارت نیرو , طرح سراسری پاداش صرفه جویی را با هدف تأمین برق پایدار در اقصی نقاط کشور اجرا کرد که بر اساس آن در صورت صرفه جویی همه مشترکان حتی پر مصرف ها نیز می توانستند از این پاداش برخوردار شوند .

گزارش تازه مدیریت شرکت برق ایران نیز نشان می دهد که همچنان میزان مصرف برق در مقایسه با سال گذشته نزدیک به 7 هزار مگاوات بیشتر است .

در سال 14 و 29 دقیقه روز گذشته میزان مصرف برق 67 هزار و 606 مگاوات بود در صورتی که سال پیش و در روز مشابه این رقم 52 هزار و 872 مگاوات بوده است  .

هر چند که نسبت به روزهای اوج مصرف در تابستان این میزان کاهش دارد اما با این حال افزایش مصرف برق را نشان می دهد .

این روند در حالی است که از روز پیش ساعت کاری بخش اداری هم به روال عادی خود بازگشته و در نتیجه میزان مصرف برق اداره می تواند بر این افزایش مصرف , مؤثر باشد .

قیمت هر شاخه لوله برق پی وی سی چنده  ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *