پی وی سی

تشخیص برق دزدی ساختمان

تشخیص برق دزدی ساختمان

تشخیص برق دزدی ساختمان

احتمالا تا به حال واژه برق دزدی را شنیده اید ؛ به طور کلی باید گفت که هر عملی که موجب استفاده غیر مجاز از انرژی برق شود بدین معنی است که برق دزدی صورت گرفته و این عمل نیز جرم محسوب می شود در خصوص اینکه در چه مکان هایی برق دزدی بیشتر صورت میگیرد باید گفت که اطراف شهرهای بزرگ و نیز مناطق صنعتی که مصرف برق بیشتری دارند اشاره نمود اما نحوه تشخیص برق دزدی ساختمان چگونه است ؟ اریا پلیمر سمنان کارخانه تولید لوله و اتصالات برق pvc میباشد . برای مشاوره و ثبت سفارش و شرایط همکاری با ما تماس  حاصل نمایید و یا همراه ما باشید با :

  • نحوه تشخیص برق دزدی ساختمان
  • جریمه برق دزدی ساختمان چقدر است ؟
  • رفع عیوب سیم کشی برق ساختمان

لوله برق pvc   و مزایای آن را بیشتر بشناشید

تشخیص برق دزدی ساختمان

نحوه تشخیص برق دزدی ساختمان

قبل از اینکه به نحوه تشخیص برق دزدی ساختمان  ؛ دلایل برق دزدی خانه زیاد است ممکن است برق از یک جایی نشت نموده  و منجر به مصرف زیاد برق شود و یا اینکه ممکن است با روش هایی خود فرد اقدام به گرفتن برق رایگان نماید .

تغییر دستی کنتورهای برق :

در بخش هایی از کشور به دلیل افزایش قیمت برق با تغییر دستی کنتور از برق دزدی یا برق رایگان استفاده می کنند برای از کار انداختن کنتور برق دیجیتال از روش هایی مانند ایجاد سوراخ در جعبه های سگک کنتور یا جوشکاری استفاده می کنند همچنین استفاده از آهنربا روش دیگری که تأثیر روی کنتور می گذارد و مصرف برق را نشان می دهد ؛ برای از کار انداختن کنتور برق قدیمیتیغه پشت کنتور را می کشند تا کنتور برق غیر فعال شده و محاسبه انجام نگیرد نحوه تشخیص برق دزدی ساختمان در این نوع این است مأمور برق کنتور را بی حرکت می بیند در حالی که مصرف کننده در حال مصرف برق است .

 اتصالات نامناسب وسیله های برقی :

در هر منزلی وسایل برقی مختلفی وجود دارد ممکن است وسیله برقی بیشترین استفاده در خانه را داشته و دچار اتصالات نا مناسب باشند به عنوان مثال دستگاه های سه راهی از پر استفاده ترین وسایل در خانه ها هستند که در صورت معیوب بودن علاوه بر آسیب زدن به وسیله برقی مس توانند موجب برق دزدی نیز شده و باعث مقدار زیادی از حد مصرفی انرژی الکتریکی در کنتور شوند .

کارخانه لوله خرطومی در کجای تهران است ؟

وجود سیم های لخت برای کشیدن برق بیشتر :

از دیگر موارد و نحوه تشخیص برق دزدی ساختمان وجود سیم های لخت است ؛ این سیم ها برق بیشتری از کنتور را می کشند بهتر است از سلامت سیم ها و اتصالات منزل خود اطمینان حاصل نمایید .

سرویس نکردن کولر , یخچال جاروبرقی ووسایل پر مصرف برقی :

سرویس کردن وسایل برقی پر مصرف مانند یخچال و کولر در کاهش انرژی برق و تشخیص برق دزدی کنتور برق مؤثر استسرویس نکردن این وسایل در فشار آوردن به کنتور برق ساختمان و کشیدن برق بیش از حد تأثیر دارد بدون اینکه شما از آن اطلاع داشته باشید .

وجود اتصالات در برق پله ها و راهروها :

ممکن است یک لامپ خراب یا اتصالی در سیم ها و لامپ های راه پله موجب نوسانات برق ساختمان شده و برق زیادی از کنتور بکشد و به آن فشار زیادی وارد کند .

جریمه برق دزدی ساختمان چقدر است ؟

قانون گذار مجازات جرم سرقت برق را پرداخت جزای نقدی از یک تا دو برابرخسارت وارده به محکوم اعلام کرده است همچنین فرد مجرم باید کلیه خسارات وارده را نیز جبران نماید و در صورتی که فرد مرتکب از مأمورین شرکت برق باشد مجازات وی پرداخت دو برابر جزای نقدی و جبران خسارت است .

رفع عیوب سیم کشی برق ساختمان

از جمله خدمات محبوب ما در این مجموعه رفع عیوب سیم کشی ساختمان است نشانه هایی هستند که یادآورد وجود مشکل در سیم کشی برق ساختمان شده و می توان آنها را به عنوان زنگ خطر یاد کرد ؛ علایم مشکل در سیم کشی ساختمان شامل موارد زیر است .

  • داغ بودن پریز برق
  • کم و زیاد شدن میزان نور چراغ ها
  • استشمام بوی سوختگی از سیم برق
  • احساس برق گرفتگی پس از لمس لوازم برقی
  • پریدن دائم فیوز برق در ساختمان
تولید کننده قوطی های کلید پریز نسو دز تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *