در حال نمایش 17 نتیجه

نمایش 9 24 36

کارخانه لوله برق pvc

آریا پلیمر سمنان تولید کننده انواع لوله برق pvc معمولی و نسوز به روش خم گرم  و سرد   در سایزهای مختلف همراه شماست . تولید و توزیع لوله برق پی وی سی 13 ، 16 و 21  میلیمتر در وزن های 800 گرمی  ، 900 گرمی ، 1000 گرمی و 1500 گرمی در شاخه های  6 متری  ارائه میگردد . کلیه محصولات لوله برق انعطاف پذیر و در رنگ های سفید و همچنین رنگبندی آبی ، قرمز ، سبز، مشکی و نارنجی تولید میشوند . جهت خرید عمده و استعلام قیمت هر شاخه لوله برق و خرید تناژ بالا  و همچنین دریافت شرایط همکاری در فروش با  کارشناسان ما تماس حاصل نمایید . ما کارخانه تولید لوله برق pvc هستیم .

چرا خرید لوله برق از آریا پلیمر ؟

آریا پلیمر سمنان با راه اندازی خط تولید لوله برق pvc و اتصالات مربوطه اعم از  انواع  زانو 45  و 90 درجه  ، بوشن و براز بوشن ، قوطی های کلید و پریز  و لوله خرطومی برق  آماده همکاری با پیمانکاران ، توزیع کنندگان و کلیه صنف های فعال در فروش لوله و اتصالات پلیمری میباشد .  همکاری با شما عزیزان باعث افتخار ماست و اینکه میتوانید مستقیما از کارخانه خرید لوله و  اتصالات برق pvc را دنبال کنید  قطعا موقعیت خوبی برای همکارای دائم خواهد بود .  آریا پلیمر سمنان حدود 15 سال فعالیت حرفه ای در زمینه تولید لوله برق پی وی سی دارد . در سال 1397 نیز  راه اندازی خط تولید  اتصالات  مورد نیاز برق  نیز به این مجموعه افزوده شد . آدرس و شماره های تماس کارخانه در انتهای سایت و در برگه تماس با ما  درج شده است . جهت مشاوره و خرید میتوانید با ما ارتباط برقرار نمایید .

خط تولید لوله برق نسوز

بله ، خط تولید لوله برق نسوز pvc نیز از جمله خدمات ماست . لوله های pvc برق خاصیت نسوز بودن را دارند آنها تحمل بالایی در برابر دمای بالای متریال که به منظور حفاظت  و کاورینگ ایجاد شده اند دارند یکی از ویژگی های استفاده از این محصول مواد پلیمری کار رفته در آنها است  که به عنوان مواد نسوز شناخته شده است  اما این به این منظور نیست که لوله ها از محل قابل اشتعال عبور کنند در صورتی به طور اتفاقی با حرارت مستقیم شعله ور شوند بعد از دور کردن لوله از محیط دارای شعله خود به خود خاموش می شوند لوله های PVC برق به صورت شاخه ای در متراژ 6 متر در سایزهای مختلف 50 ، 63 ،   90 ، 110  ، 125 و 315 میلی متر موجود هستند

لوله برق PVC نسوز بهترین پوشش برای کابل های برق می باشد که در دو نوع خم گرم ، یعنی برای خم کردن آنها نیاز به حرارت می باشد و نوع دیگر خم سرد آنها نیاز به حرارت برای خم کردن ندارند و فقط با یک فنر مخصوص شکل می گیرند با توجه به موجود بودن انواع سایزهای مختلف که نسبت به نیاز هر مصرف کننده ای تولید می شوند کاربرد این نوع لوله برق امروزه بسیار زیاد است اما بیشترین کاربرد را سایزهای بین 20 تا 63 دارند زیرا ابعاد بزرگتر ،آنها مصرف قابل توجهی ندارند و این می تواند به دلیل ایجاد شکستگی در سایزهای بزرگ باشد

انواع لوله pvc  برق

  • لوله ارزان پلیمری برقی (متریال های شبیه به pvc  اما پلی وینیل کلراید نیستند )
  • لوله سبک برقی (نازک )
  • لوله سنگین  PVC  که درجه بندی های مختلفی دارند .
  • لوله فشار قوی برق
  • لوله پی وی سی خم گرم
  • لوله پی وی سی خم سرد
  • لوله سخت سنگین (گرانترین نوع لوله پی وی سی برق )

اهمیت لوله پی وی سی برق

لوله برق PVC برای عبور دادن کابل ها و سیم برق در هر سازه ای مانند ساختمان به همراه اتصالات کاربرد دارند آنها ساختاری مقاوم تر از پلاستیک دارند از طرفی سبکتر و ارزانتردیگر لوله های برق پلاستیکی می باشند آنها عایقی مناسب برای پوشش سیم و کابل در سازه ها هستند به طوری که اغلب در بتن یا کف ساختمان کاربرد دارند آنها علاوه بر نسوز بودن مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی  و فعل و انفعالات آن دارند از دیگر ویژگی های استفاده از لوله نسوز عدم هدایت حرارت برق به بیرون از لوله خواهد بود . اهمیت استفاده از لوله  پی وی سی برق را میتواند در موارد زیر خلاصه کرد  :

  • جلوگیری از آسیب دیدن سیستم برق رسانی (کابل ، اتصالات برق و … )
  • بالا رفتن طول عمر کابل ها  و جلوگیری از پوسیده شدن عایق کابل ها
  • تغییر مسیر کابل کشی برق ساده تر و کم هزینه تر انجام میشود 
  • عدم رطوبت ، جلوگیری از زنگ  آهن ، جلوگیری نفوذ حیوانات جونده مثل موش و…. در کل حفظ امینت جایگاه کابل های برق را میتوان با بکارگیری لوله برق پی وی سی تضمین نمود .

سایزهای لوله برق PVC

 لوله برق پی وی سی یکی از جدیدترین و پر استفاده ترین متریال های تولید شده در زمینه برق کشی ساختمان بوده که از ویژگی های خاصی برخوردار هستند با متداول شدن استفاده از این ابزار بسیاری از مراحل پروسه لوله کشی برق ساختمان با کیفیت بیشتری صورت میگیرد  از ویژگی های لوله های پی وی سی می توان به وزن سبک و سهولت در حمل و نقل , مقاومت کافی در برابر مواد اسیدی , سهولت نصب و اجرای دیگر اتصالات اشاره نمود از انواع لوله پی وی سی علاوه بر لوله کشی برق ساختمان در لوله کشی آب و فاضلاب نیز استفاده می شود سایزهای لوله برق PVC با توجه به کاربردشان متفاوت است .

  • انواع سایزهای لوله برق PVC
  • نحوه تعیین سایز لوله برق
  • مشخصات فنی لوله های PVC

 

انواع سایزهای لوله برق PVC

لوله برق سایز 5/13 :

از انواع سایزهای لوله برق پی وی سی , سایز 5/13 این محصول است که در شاخه های 6 متری تولید شده و وزن هر کدام حدود 900 تا 1000گرم است این لوله ها نسوز و نشکن بوده و برای سیم کشی انواع ساختمان استفاده می شوند .

لوله برق سایز 16 :

لوله پی وی سی سایز 16 در سه وزن معمولی , نیمه قوی و قوی ساخته می شود مواد تشکیل دهنده آن از مواد نو پتروشیمی است که در برابر حرارت و شعله ور شدن مقاوم است این نوع در طول 6 متری با وزن 1000 گرم و 1200 گرم تولید می شود و معمولا دارای رنگ های طوسی , سفید ع مشکی و آبی روشن است لوله پی وی سی با این سایز دارای کاربردهای گسترده ای در صنعت ساختمان سازی به عنوان لوله های برق است .

لوله برق سایز 21 :

از انواع سایزهای لوله برق PVC سایز 21 این محصول است ؛این نوع در دسته لوله های نسوز و نشکن قرار گرفتهو در برابر فشارهای فیزیکی مقاومت بالایی دارد؛ که مانند سایر این لوله ها در  شاخه های 6 متری تولید می شوند که در صورت نیاز به متراژ بالاتر از اتصالات مناسب برای وصل کردن انها به یکدیگر استفاده می شود  همچنین وزن آنها نیز از 1500 گرم تا 1900 گرم متفاوت است . وزن سبک این لوله و کیفیت ساخت بالای آن توانسته نظر ساختمان سازان را به خود جلب نماید .

خرید قوطی کلید برق از تولیدی

جدول سایز لوله برق PVC

سطح مقطع

سایز

وزن

3mm

21mm

1500

g

2.5mm

16mm

1000g

2mm

13mm

G900

2mm

13mm

800g

نحوه تعیین سایز لوله برق

در خرید لوله های برق توجه به سایز لوله ها از اهمیت بالایی برخوردار است لوله برق ها مطابق با استاندارد جهانی در سایزهای مختلف تولید می شوند یکی از مهم ترین نکات تعداد سیم و کابل است هر چه تعداد سیم ها افزای شیابد سایز سیم ها نیز بیشتر می شود ( برای مثال برای سه رشته سیم 1.5 لیتری لوله برق 20 مناسب است ) ؛ نکته دیگر توجه به سایز سیم و کابل است هر چه سایز سیم برق کوچکتر باشد لوله برق مورد نظر هم کوچکتر است مثلا برای سیم با ابعاد 2.5 از لوله 25 به بالا می شود ؛

مشخصات فنی لوله های PVC

لوله های M-PVC :

این لوله ها از مقاومت بالایی در برابر ضربه برخوردار بوده و ضخامت آن کمتر از نوع یو پی وی سی است ؛

لوله U-PVC :

این نوع در ساختار خود نرم کننده نداشته و دارای سختی بالایی هستند .

لوله های O-PVC :

این نوع در مقایسه با لوله های پی وی سی سبک تر هستند و ساختاری آرایش یافته داشته و در برابر خراش و ترک خوردگی مقاوم هستند .

لوله های P-PVC :

استفاده از مقدار زیاد نرم کننده در ساختار این نوع باعث انعطاف پذیری آنها نسبت به سایر لوله ها شده است .

لوله های C-PVC :

افزایش کلر موجود در آنها موجب شده تا در برابر حرارت و ترک خوردگی مقاوم باشند .

لوله های PVC معمولی , نیمه قوی و فشار قوی :

نوع معمولی در ساختمان ها به عنوان ناودانی بیشترین استفاده را دارد ؛  نیمه قوی برای مصارفی مانند هواکش , ناودانی و… است ؛ لوله فشار قوی این محصول در سیستم فاضلاب و انتقال مواد اسیدی و بازی کاربرد دارد .

فروشگاه اتصالات برق پی وی سی
لوله برق های پی وی سی چه کاربردهایی دارند ؟

کاربرد لوله برق پی وی سی

  • صنایع کشاورزی
  • آبیاری بدون فشار و تحت فشار
  • فاضلاب شهری
  • زهکشی و ناودان
  • صنایع شیمیایی
  • انتقال مواد شیمیایی سبک و سنگین
  • سازه های سبک (ماکت های پلاستیکی و...)

قیمت لوله برق نسوز سمنان

لوله های آریا پلیمر سمنان با کیفیت درجه یک (تضمینی ) با پشتوانه قوی تولید  و بسته بندی استاندارد توزیع میشود . جهت دریافت قیمت روز  و شرایط همکاری  تماس بگیرید .

تولیدی لوله خرطومی
چرا به جای لوله برق فلزی از pvc استفاده کنیم ؟

مزایای لوله برق پی وی سی به فلزی

در برق کشی ساختمان ها برای اینکه در کابل کشی به سیم ها و کابل ها آسیب وارد نشود از لوله برق استفاده می کنند لوله برق ها , لوله فلزی یا پلاستیکی هستند که سیم های برق در آن جریان داشته و از آن عبور می کنند لوله های برق در دو نوع سخت و انعطاف پذیر بوده و در مکان های باز و مکان های بسته کاربرد دارند ؛ انواع مختلف این لوله ها از متریال فلزی , پی وی سی , پلی آمید , پلی اتیلن , خرطومی پلاستیکی و خرطومی فلزی بوده که در این بین لوله های برق پی وی سی به دلیل ویژگی هایی که دارند بسیار رایج و پر استفاده هستند آنچه قرار است که در ادامه به آن بپردازیم مقایسه دو لوله برق PVC و فلزی و اینکه مزایای لوله برق پی وی سی به فلزی چیست ؟ که باعث محبوبیت آن در برق کشی ساختمان شده است .

  • لوله برق PVC و مزایا و معایب آن
  • لوله برق فلزی مزایا و معایب آن
  • مزایای لوله برق پی وی سی به فلزی

لوله برق PVC و مزایا و معایب آن

قبل از اینکه به مزایای لوله برق پی وی سی به فلزی بپردازیم در ابتدا به تعریف هر دو لوله برق و مزایا و معایب آن پرداخته سپس هر دو را با هم مقایسه می کنیم .

یکی از جدید ترین متریال های تولید شده در صنعت برق کشی لوله برق پی وی سی است این نوع نسبت به دیگر لوله ها از خصوصیات و ویژگی های خاصی برخوردار بوده و باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد .یکی از ویژگی های این نوع لوله برق که موجب متمایز شدن آن شده خاصیت نسوز بودن آن است که اشتعال پذیری را خنثی می کند

مزایا و معایب لوله برق PVC :

  • سبکی و قابل حمل بودن
  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی اسیدی , مقاوم در برابر پوسیدگی و...
  • سهولت در نصب
  • ضد حریق بودن
  • قابل استفاده در لوله کشی برق و آب
  • دارای طول عمر طولانی
  • مقاوم در برابر جریان الکتریکی ( برخلاف لوله های فلزی که رسانای جریان هستند )
  • در برابر حرارت زیاد و سرمای شدید مقاومت چندانی ندارد
  • عدم مقاومت در برابر ضربه

لوله برق فلزی مزایا و معایب آن

لوله فولادی برق برای محافظت از سیم و کابل در طول مسیر اجرای سیم کشی و کابل کشی استفاده می شود فرم دهی ساده آن با استفاده از دستگاه لوله خم کن در محل و مقاومت بالای آن در برابر عوامل فیزیکی موجب محبوبیت ان نزد کاربران شده است این نوع در انواع مختلف لوله فولادی برق رنگی , لوله فولادی گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد , و لوله فولادی گالوانیزه فابریک تهیه می شود که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند .

مزایا و معایب لوله برق فلزی :

  • مقاومت بالا در برابر ضربه ؛ شکستگی و دمای بالا
  • مقاوم در برابر حریق
  • قبلیت باز و بسته شدن مجدد
  • عدم اجازه نفوذ بخارها و گازهای اشتعال زا به درون لوله و جلوگیری از خطر آتشسوزی
  • هزینه لوله کشی بیشتر نسبت به دیگر روش های کابل کشی
  • امکان خوردگی از درون و خارج

پیشنهاد آریا پلیمر به خرید لوله برق PVC

یکی از رابجترین لوله های برق , لوله برق PVC است انچه باعث استفاده بیشتر این لوله ها نسبت به لوله های فلزی شده است ویژگی های متعدد آن است ؛ از مزایای لوله برق پی وی سی به فلزی می توان این اشاره نمود که بر خلاف لوله های فلزی که رسانای جریان الکتریکی می باشند در نوع پی وی سی چنین خصوصیات وجود ندارد ؛ همچنین لوله PVC از وزن کمی برخوردار بوده و به راحتی حمل و نقل می شود ؛ این لوله ها با توجه به کیفیت و کاربرد با کاهش چشمگیر قیمت در مقایسه با لوله فلزی و چدنی برق برخوردار بوده و هزینه لوله کشی کمتری دارند و نیز در برابر مواد اسیدی و خورنده طول عمر بالایی دارا می باشند ؛ طول عمر لوله های پی وی سی بین 80 الی 100 سال است ؛ عدم جذب رطوبت , نصب آسان و راحت تنها توسط چسب پی وی سی , قابل استفاده در لوله کشی آبیاری کشاورزی و فاضلاب شهری , عدم نیاز به رنگ آمیزی برای نصب روی دیواره ها و دارای قطر خارجی کمتر که به راحتی درون کانال و رابیتس جا می گیرد از دیگر ویژگی های این لوله هاست ؛ اما با این تعاریف این لوله ها در مقایسه با نوع فولادی در برابر ضربه , حرارت زیاد و سرمای شدید مقاومت چندانی ندارند .