پی وی سی

لوله فلکسی برق چیست ؟

لوله فلکسی برق

لوله فلکسی برق

سیم و کابل های برق , کابل های مخابراتی , کابل های دوربین های مدار بسته و دیگر کابل ها برای اینکه در برابر عوامل خارجی مقاومت بالایی داشته و از آسیب دیدن مصون بمانند نیاز به مراقبت دارند برای محافظت از سیم ها از لوله هایی تحت عنوان لوله برق از متریال فلز , PVC گالوانیزه , پلاستیک و یا یو پی وی سی استفاده می شود ؛ از جمله لوله برق های بسیار پر قدرت لوله فلکسی برق بوده که با عنوان لوله فلکسیبل نیز شناخته می شوند این نوع برای محافظت از کابل ها و سیم ها استفاده شده اما بیشتر برای محافظت از کابل ها و سیم ها در محیط های بیرون ساختمان و محیط های باز مورد استفاده می باشند . آریا پلیمر سمنان کارخانه تولید لوله برق پی وی سی pvc با قیمت دست اول کارخانه در خدمت شماست . برای ارتباط با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و یا همراه ما بمانید با  : 

  • لوله فلکسی برق چیست ؟
  • مشخصات لوله فلکسی
  • اهمیت استفاده از لوله فلکسی چیست ؟
  • معایب لوله های فلکسی
  • انواع لوله های فلکسیبل
  • کاربرد لوله های فلکسی

تولید لوله برق پی وی سی

لوله فلکسی برق

لوله فلکسی برق چیست ؟

لوله فلکسی برق یا لوله فلکسیبل , یک کانال فلزی با سطح مقطعی گرد بوده این لوله های بلند , سبک و بسیار انعطاف پذیر در پروژه های عمرانی برای محافظت از کابل ها و سیم ها استفاده می شود برای بستن این لوله به دیوار از بست های مخصوص با توجه به لوله فلکسی در سایزهای مختلف استفاده می شود .

مشخصات لوله فلکسی

لوله های فلکسی در سایزهای مختلف ساخته می شوند که مصرف کنندگان آنها را با توجه به نیاز خود انتخاب می کنند رایجترین ساز این لوله ها در بازار سایز 4 , 6 , 9 , 11 , 13 , 16 , 21 , 25 , 29 , 36 , 42 , 48 , 52 , 63 , 75 و 100 می باشد .این لوله با عایق پلی آتیلن ساخته شده و در شاخه های 10 متری عرضه می شود این نوع نسبت به محدوده دمایی 3- تا 140 + درجه سانتی گراد مقاوم است .

فروش عمده  جعبه کلید برق

اهمیت استفاده از لوله فلکسی چیست ؟

امروزه انرژی الکتریکی و برق نیازی غیر قابل اجتناب برای زندگی راحت محسوب می شود برای استفاده از انرژی الکتریسیته در ساختمان نیاز به کابل کشی و سیم کشی است برای مطمئن بودن از سلامت کابل ها و سیم های ساختمانی بهتر از لوله برق های مانند لوله فلکسی برق استفاده نمود تا هر نوع آسیبی از قبیل گرمای شدید , رطوبت و یا حتی خوردگی را که ممکن است برای کابل و سیم خطرآفرین باشد جلوگیری نمود ؛از دیگر ویژگی های این لوله ها می توان به طول عمر بالا , انعطاف پذیری , مقاوم در برابر کشش و چرخش , محافظت از سیم در برابر تابش خورشید , قابلیت تحمل فشار بالا و مقاوم در برابر محیط های اسیدی و قلیایی , تخلیه خودکار الکتریسیته ساکن و نیز نصب آسان این لوله اشاره نمود  .

معایب لوله های فلکسی

لوله فلکسی برق در کنار مزایای متعدد و بیشمار خود تنها از یک عیب برخوردار است و آن هم این بوده که این لوله ها در برابر فشار و ضربات فیزیکی شدید مقاومت کمی را برخوردار هستند بنابراین در چنین مواردی بهتر است لوله های فلزی را جایگزین این لوله ها کرد .

انواع لوله های فلکسیبل

لوله فلکسیبل بدون روکش :

در این نوع لوله فلکسیبل با توجه به نامشان از هیچ روکشی استفاده نمی شود همین موضوع نیز موجب شده که از این نوع در محیط های داخلی برای عبور کابل و سیم ها استفاده شود لوله فلکسی بدون روکش انتخاب مناسبی برای محیط های مرطوب نیست .

بهترین لوله خرطومی چیست ؟

لوله فلکسیبل روکش دار :

لوله های فلکسی روکش دار قابلیت استفاده به صورت روکار و توکار را دارا می باشند ؛  برای این نوع روکشی از جنس PVC استفاده می شود به دلیل داشتن روکش پی وی سی در این لوله  می توان آن را گزینه ای مناسب برای محیط های بیرونی و مرطوب دانست همچنین استفاده از این محصول در محیط های خشک موجب شده تا طول عمر بالایی داشته باشند .

کاربرد لوله های فلکسی

از مهم ترین کاربرد این نوع پروژه های ساختمان سازی و عمرانی است همچنین در محیط های بیرونی که نور آفتاب شدید است و یا نواحی با رطوبت زیاد که ممکن است به کابل ها آسیب برسد از این لوله ها استفاده می شود به طور کلی لوله های فلکسی در تمامی تأسیسات الکتریکی از قبیل سیستم های روشنایی , ایستگاه های سوختگیری بنزین و گاز , محافظت فیبر نوری , دوربین های مدار بسته , سیستم تهویه مطبوع , کف و سقف های کاذب , سیستم های تهویه مطبوع و…. استفاده می شود .

فروشگاه زانو پی وی سی برق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *